Doorgaan naar hoofdcontent

11 Mei 2013


Zo nog maar 1 dag en dan heb ik ook heerlijk weekend! Had echt heerlijk geslapen dus werd heerlijk uitgeslapen wakker om 7:00 en ben er rond half 8 uit gegaan. Nadat ik alles had gedaan heb ik mijn werkkleding gepakt en ben naar beneden gegaan. Paps en mams hadden al weekend dus zaten al beneden. Eerst even met mijn ouders gebabbeld en daarna een heerlijk broodje ei voor mezelf gemaakt. Voordat je het weet is het alweer tijd om naar het werk te gaan dus mijn ouders hebben mij even afgezet en daarna zijn zij doorgereden naar mijn oma alvast voor Moederdag. Op mijn werk was het nog rustig dus moest ik even buiten alles goed vegen want daar lag aardig wat troep. Na een halfuurtje was alles weer netjes en begon het ook te regenen dus ben ik naar binnen gegaan en alle spullen weer terug gezet en toen weer gezellig gaan promoten. Tijdens de pauzes heb ik eerst mijn collega's overgenomen en ben daarna zelf met pauze gegaan waardoor ik lekker laat mijn eerste pauze had dat vind ik altijd heerlijk en zo ging het de hele dag door dus dan vliegt de tijd ook voorbij want het was heel erg druk maar ik kwam er wel achter dat mijn schoenen echt op zijn want ik loop natuurlijk de hele dag door dus word het tijd voor nieuwe werkschoenen want ik was al vroeg op de dag moe in mijn voeten en dat werkt niet fijn. Smiddags kwam de bedrijfsleider ook nog even langs en gaf me nog een leuk cadeautje voor mijn moeder voor Moederdag. Het laatste uur heb ik even heerlijk gezeten na de hele dag gestaan te hebben en dat vonden mijn voetjes ook wel heel fijn. Toen was het 18:00 en mocht ik lekker naar huis want ik had nu WEEKEND! Mams had haarlak nodig dus heb deze nog even gekocht en toen stond paps alweer op me te wachten. Thuis aangekomen hebben we heerlijk gegourmet en het was weer heerlijk. Daarna lekker op de bank wezen hangen met natuurlijk eerst AAF! erop en daarna De Jongen tegen de Meisjes! Heb weer heerlijk gelachen geweldige programma's! Straks lekker me bed in want morgen Moederdag..
 
Liefs x

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoeveel soorten meloen zijn er?

Meloen is familie van de komkommer en dat betekend dat meloen eigenlijk ook geen fruit is maar een groente. Ja hier stond ik zelf ook wel even van te kijken. Meloenen worden in veel tropische en subtropische streken verbouwd maar ook groeien ze onder gecontroleerde omstandigheden in de Nederlandse kassen. Meloenen laten zich heel goed kruisen tot andere soorten hierdoor is er een enorme variatie aan meloen te koop. In Nederland zijn er een aantal meloen soorten die veel voorkomen: Galia Meloen Watermeloen Cantaloupe meloen Piel de sapo meloen Charentais meloen Honing meloen Er zouden maar liefst 70 meloen soorten op de wereld bestaan maar wie weet is dit in de tussentijd zelfs al weer uitgebreid. Zo is er ook een Gwanipa meloen en een Oranje ananas meloen. Het spreekt voor zich dat alle meloen zoet zijn en dus heerlijk door een salade, als tussendoortje of dessert. Als ik een meloensoort zou moeten uit kiezen wat absoluut favori

Kruidvat Hairstyling producten

Ik ben eigenlijk altijd wel weer op zoek naar fijne producten om mijn haar te verzorgen want ik heb helaas nog niet het perfecte product gevonden waar ik echt heel tevreden over ben. Ik stuitte zo tegen de Kruidvat hairstyling producten en besloot deze eens te proberen. Mijn kapsel zou in een mum van tijd klaar zijn voor een frisse start op school, het werk of een romantische date. Dit moeten we natuurlijk proberen met het volledige nieuwe redesign van de Kruidvat hairstyling producten en de toegevoegde nieuwe producten.  Een greep uit de producten van de Kruidvat hairstyling producten: - Curls styling gel - Curls styling cream - Curls styling mousse  - Sleek control serum - Messed up matte clay - Heat protected spray - Hold styling spray - Restyle fibre paste - Shine & care oil spray  - Texture styling spraysl - Tough power gel - Volume booster pre-styling spray Ik heb zelf erg sluik haar waardoor volume echt wel een must is en er genoeg producten zijn die ik heb gekocht maar uite

Review - Dr. Oetker Pizzaburger

Pizza daar kan je mij absoluut niet het bed voor uit krijgen want néé ik vind het niet zo heel erg lekker. Het is niet dat ik het vies vind maar het is niet zo mijn ding en als ik er dan één kies is het een kaas-ui pizza. Ja ik hoor je al lachen want dat is net een kaas-uienstokbrood haha. Al een tijd zag ik de Dr. Oetker pizzaburgers liggen in de schappen maar ik durfde het toch niet aan tot van de week. Ze waren bij de Dekamarkt in de reclame dus deed ik mijn stoute schoenen aan en nam ik ze mee. De pizzaburger is in drie verschillende smaken te verkrijgen: - Dr. Oetker pizzaburger salami - Dr. Oetker pizzaburger diavolo - Dr. Oetker pizzaburger speciale Wij kochten de Dr. Oetker salami en diavolo variant. Eerste indruk Toen ik de doos open deed kwamen daar twee plastic verpakkingen eruit met burgers. In elke verpakking zit een bovenkant en onderkant die je zelf na het bakken op elkaar moet leggen. De onderkant is redelijk goed belegd en de bovenkant is be