Doorgaan naar hoofdcontent

Onze kijk op een nieuwe zwangerschap


Alweer drie maanden geleden zijn wij onze kinderen Jayden en Jesslyn verloren door een infectie in beide placenta's met een zwangerschap van 19 weken. (Illustratie hierboven staat ook centraal voor hun twee) Ik ervaar deze periode waar we nu in zitten wel als het zwaarste want over een maand zou mijn uitgerekende datum zijn. ( Ik mocht niet langer dan 37 weken lopen vanwege de tweelingzwangerschap ). Het idee dat ik nu hoogzwanger met twee baby's in mijn buik zou zitten kan ik me echt niet voorstellen laat staan überhaupt dat ik zwanger zou zijn of dat ze al geboren zouden zijn en misschien wel al mee naar huis waren. 


Het gaat wel goed met ons en ik ben ook nu bijna weer volledig aan het werk en dat is helemaal prima. Wij stonden ondanks de rot situatie wel altijd positief in het leven en zo zijn we ook door gegaan na alles en misschien zelfs nog wel positiever. We praten voornamelijk heel veel over onze toekomst en we zijn wel tot de conclusie gekomen dat het tijd gaat worden voor een nieuw huis dus we zijn nu druk bezig met ons huis verkoop-klaar te maken om daarna de verkoop te starten. Het begon met het inpakken van mijn Blond Amsterdam wat door het hele huis zwerft en dat bleek meer te zijn dan verwacht. Ik wil ook mijn eigen bedrijf weer op gaan pakken en néé niet meer in kleding maar zal wel de naam CSIZEYOU behouden maar wat het gaat worden dat is voor later. Jasper heeft ook in de planning om in de toekomst een eigen onderneming te beginnen waardoor we echt met goede moed in het leven staan. Alleen er is nog iets wat we misschien toch nog wel veel liever willen dan dit alles en dat is een gezonde baby mee het ziekenhuis uitnemen.


Donderdag 17 september toevallig op Jasper zijn verjaardag hebben wij een gesprek met onze gynaecoloog om hierover te praten. We willen het heel graag maar we zullen eerst de mogelijkheden moeten gaan bespreken. Daarnaast heb ik voor mijzelf nu voor de laatste maanden in 2020 het doel gezet om even te focussen op mijn gewicht. ( Vandaag precies 7 kg kwijt ) Natuurlijk als ik zwanger zou worden is dat van harte welkom maar naar verwachting zullen we samen met het ziekenhuis pas vanaf januari 2021 gaan starten. Op dit moment weet ik nog niet wat het gaat worden omdat we de kans op een tweelingzwangerschap zo klein mogelijk willen houden waardoor enkel de hormooninjecties zeer waarschijnlijk een te groot gevaar mee brengen. Gevaar klinkt direct wel heel zwaar maar door de hoeveelheid eitjes en de extra hormonen groeien er heel snel al 2-3 eitjes en dat zorgde nu ook voor een tweelingzwangerschap al bij poging 2. 



Natuurlijk kijk ik ook wel alvast vooruit naar het moment dat ik de twee streepjes op de test zie staan dat ik weer zwanger ben. Ik verwacht geen onbezorgde zwangerschap omdat je telkens natuurlijk hopelijk termijnen gaat aantikken die eerder voor problemen zorgde. Ik wil wel en daar gaat het ziekenhuis ook bij helpen ervoor zorgen dat ik me er niet teveel druk om ga maken door wekelijks controles. Dit klinkt misschien heel overdreven maar onze gynaecoloog geeft ook aan dat als ze iets opmerkelijks tegen komen zij er dan nog zoveel aan kunnen doen. Ik zou heel blij zijn als het ons nogmaals gegund zou zijn en nog blijer om uiteindelijk een gezonde baby mee het ziekenhuis uit te nemen. Ik weet zeker dat ons kind wel dan extra speciaal voor ons zou zijn en misschien aan de verwende kant maar waarom niet na alles. Ons toekomstige kind gaat zeker mee krijgen dat hij/zij ook nog een grote broer en zus heeft. Alles wat wij hebben ontvangen bewaren wij en een aantal van deze items zullen ook te zien zijn in de toekomstige babykamer. 



We houden jullie zeker op de hoogte maar naar verwachting bij een vervolg zwangerschap zullen we het iets langer voor ons houden dan de 12 weken waar we het nu bekend hebben gemaakt. Natuurlijk niet voor onze familie en vrienden die dicht bij ons staan maar wel voor de buiten wereld. Dit voelt voor ons beide voor nu goed maar misschien op het moment zelf wel niet dus de tijd gaat het leren maar wij hopen in 2021 het geluk te hebben weer zwanger te zijn. 


Liefs,

Chantal 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoeveel soorten meloen zijn er?

Meloen is familie van de komkommer en dat betekend dat meloen eigenlijk ook geen fruit is maar een groente. Ja hier stond ik zelf ook wel even van te kijken. Meloenen worden in veel tropische en subtropische streken verbouwd maar ook groeien ze onder gecontroleerde omstandigheden in de Nederlandse kassen. Meloenen laten zich heel goed kruisen tot andere soorten hierdoor is er een enorme variatie aan meloen te koop. In Nederland zijn er een aantal meloen soorten die veel voorkomen: Galia Meloen Watermeloen Cantaloupe meloen Piel de sapo meloen Charentais meloen Honing meloen Er zouden maar liefst 70 meloen soorten op de wereld bestaan maar wie weet is dit in de tussentijd zelfs al weer uitgebreid. Zo is er ook een Gwanipa meloen en een Oranje ananas meloen. Het spreekt voor zich dat alle meloen zoet zijn en dus heerlijk door een salade, als tussendoortje of dessert. Als ik een meloensoort zou moeten uit kiezen wat absoluut favori

Kruidvat Hairstyling producten

Ik ben eigenlijk altijd wel weer op zoek naar fijne producten om mijn haar te verzorgen want ik heb helaas nog niet het perfecte product gevonden waar ik echt heel tevreden over ben. Ik stuitte zo tegen de Kruidvat hairstyling producten en besloot deze eens te proberen. Mijn kapsel zou in een mum van tijd klaar zijn voor een frisse start op school, het werk of een romantische date. Dit moeten we natuurlijk proberen met het volledige nieuwe redesign van de Kruidvat hairstyling producten en de toegevoegde nieuwe producten.  Een greep uit de producten van de Kruidvat hairstyling producten: - Curls styling gel - Curls styling cream - Curls styling mousse  - Sleek control serum - Messed up matte clay - Heat protected spray - Hold styling spray - Restyle fibre paste - Shine & care oil spray  - Texture styling spraysl - Tough power gel - Volume booster pre-styling spray Ik heb zelf erg sluik haar waardoor volume echt wel een must is en er genoeg producten zijn die ik heb gekocht maar uite

Review - Dr. Oetker Pizzaburger

Pizza daar kan je mij absoluut niet het bed voor uit krijgen want néé ik vind het niet zo heel erg lekker. Het is niet dat ik het vies vind maar het is niet zo mijn ding en als ik er dan één kies is het een kaas-ui pizza. Ja ik hoor je al lachen want dat is net een kaas-uienstokbrood haha. Al een tijd zag ik de Dr. Oetker pizzaburgers liggen in de schappen maar ik durfde het toch niet aan tot van de week. Ze waren bij de Dekamarkt in de reclame dus deed ik mijn stoute schoenen aan en nam ik ze mee. De pizzaburger is in drie verschillende smaken te verkrijgen: - Dr. Oetker pizzaburger salami - Dr. Oetker pizzaburger diavolo - Dr. Oetker pizzaburger speciale Wij kochten de Dr. Oetker salami en diavolo variant. Eerste indruk Toen ik de doos open deed kwamen daar twee plastic verpakkingen eruit met burgers. In elke verpakking zit een bovenkant en onderkant die je zelf na het bakken op elkaar moet leggen. De onderkant is redelijk goed belegd en de bovenkant is be